Dag in dag uit zijn wij met ons team druk bezig om alle binnengekomen donaties,  uit te zoeken, te plaatsen op de  Facebooksite, uit te loten, in te pakken en naar de ophaalpunten te brengen in de Betuwe, zodat de hulpbehoevenden dicht bij huis hun spullen op kunnen halen. De meeste hulpbehoevenden beschikken namelijk niet over een auto.

Om dit te kunnen blijven doen, kunnen wij uw hulp goed gebruiken. Dankzij de donaties, die wij mogen ontvangen zijn wij in staat wij veel mensen te kunnen helpen.

Doneren in goederen.

Deze donaties kunnen bestaan uit o.a.:

• Kleding
  • Speelgoed
  • Huisraad
  • Boeken
  • Dvd’s
  • Levensmiddelen
  • Lichaamsverzorging
  • Schoonmaakmiddelen
  • Voedsel

Doneren in geld

-Aangezien we niet alles gedoneerd krijgen en er ook activiteiten georganiseerd worden waar geld voor nodig is.

-Om een opslag te kunnen realiseren bij voorkeur voor de langere termijn.

De gift van uw bedrijf aan de stichting de helpende kracht is fiscaal aftrekbaar bij uw belasting aangifte.

Rabobank Tiel         :  NL32 RABO 0353 2645 55

t.n.v.                          :  Stichting De Helpende Kracht

ANBI status              : vanaf 6 mei 2020

Als vrijwilliger

Wil je ook een helpende kracht zijn neem dan contact op met:

Yvon of Marga    https://www.facebook.com/beheergratis.kerkavezaatheo.3  of via whatsapp  +31628129031

Tenslotte maken vele handen licht werk.